Leírás és Paraméterek
ROTO Attivo
A ROTO több mint 70 éves hagyományokkal rendelkező családi vállalkozás. A központ Szlovéniában van. A termelést 7 gyárban szervezik különböző európai országokban. A cég több mint 450 embert foglalkoztat, árbevétele 60 millió euró volt. A ROTO a világ 55 országába exportálja termékeit. A Pavlinjek család által irányított vállalat termékei minőségével világszerte hírnevet szerzett.
A cég fő termelési szegmensei a sport, a mezőgazdaság, az ipar és a kertészet. A műanyag kompozitok és a legújabb gyártási technológiák felhasználásával a ROTO kajakokat, kenukat és nagy teljesítményű motorcsónakokat is gyárt.
Az egyedi fröccsöntő (rotomod) technológiával gyártott ROTO termékek az ipari szektorok széles skáláját szolgálja ki, beleértve az építőipar, az autóipar, a hajózás, a logisztika, és a mezőgazdaság, ahol az ide tartozó gépek kisebb-nagyobb alkatrészei gyártását végzi.
A ROTO azon dolgozik, hogy növelje termékei értékét azok dizájnjának fejlesztésével, az anyagok és a modern gyártási technológiák intelligens használatával, valamint a kiváló minőségű gyártás biztosításával.
Buran:
A roto Attivo egyik legnépszerűbb egyszemélyes hajója a Buran. Az elmúlt években a Buran annyira népszerű lett, hogy egész családdá bővült. A Buran család tagjai, a klasszikus 430, a kifejezetten nagytermetű kajakosokra tervezett 488, és a leghosszabb kifejezetten hosszú távra tervezett 520. A Buran családra jellemző, hogy különböző felszereltséggel lehet megrendelni, így a vásárló kiválaszthatja, hogy Basic, Weekend, vagy Expedition felszereltséggel szeretné a hajót használni.
430
Klasszikus tengeri túrakajak. A 430-as a közepes méretű kajakok csoportjába sorolható. Ebben a hajóosztályban minden gyártó, beleértve a roto Attivo-t is azon dolgozik, a tervezés során hogy lehet a sebességet, a stabilitást a fordulékonyságot, tárolókapacitást mind a legjobb minőségben teljesíteni. A Buran 430 a Buran család legrégebbi, legkiforrottabb modellje, ahol a fenti tulajdonságok mind teljesülnek. A sebesség sok esetben a stabilitással ellentétesen változik. A Buran tervezésénél a hajótestet úgy faragták, hogy minél magasabb legyen a másodlagos stabilitása azaz a sebesség és a stabilitás is maximális lehessen.
Hosszúság | 4-5 méter között |
Szélesség | 60 centiméter felett |
Irányítás | Kormánnyal |
Anyag | Egy rétegű polietilén |