Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Mikor vagyunk nyitva?

Hétfőtől - Péntekig 9:00 - 17:00
Szombaton 10:00 - 15:00
Speciális nyitvatartási napokról a facebook oldalunkon lehet tájékozódni.


A webshopon szereplő terméket meg lehet-e nézni, meg lehet-e vásárolni?

A webshopunkon látható termékek, amennyiben "raktáron" jelzéssel vannak ellátva, úgy a 1031 Budapest Római part 35-36. szám alatti szaküzletünkben megtekinthetők, megvásárolhatók. Amennyiben a termékek "előrendelhető" jelzéssel vannak ellátva, úgy ezek a termékek jelenleg nem elérhetők. Ilyenkor, kosárba helyezéskor, egy email címet megadva, küldünk egy automatikus email-t, amikor a termék újra elérhető. Amennyiben konkrét előrendelést szeretnének leadni, úgy az info@kajak.hu-ra írjanak.


Szép kártyás fizetési lehetőség van?

Körbejártuk a szép kártyás fizetési lehetőséget, de sajnos jogszabályilag termékre nem tudjuk elfogadni a szép kártyát.
Indoklás: 76/2018. (IV. 20.) Korm. rendelet a Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól
5. § (1) c) - cs)

Szolgáltatásra el tudjuk fogadni a szép kártyát, így jelenleg kajak oktatásra lehet nálunk felhasználni a szép kártyás egyenleget.


Hogy jutok el legkönnyebben a bolthoz / Bolthoz be lehet állni?

1031 Budapest, Római part 35-36. Gps-be a Kajak.hu-t írd, így fog a Monostori út végére hozni, ahol ingyenes a parkolás, és ahol a legközelebb tudsz megállni szaküzletünkhöz. Közvetlenül a bolt mellé nem lehet parkolni, mivel a Római part behajtási engedély köteles. De ne csüggedj, hajóvásárlás esetén mindig segítünk kivinni a megvásárolt terméket.
A szentendrei út felől közeledve a Monostori útra kell lefordulni (Spar van a sarkon), teljesen végigmenni az úton, majd az utolsó kereszteződésnél enyhén átlósan balra egyenesen továbbmenni. Az utcán parkolva, gyalogosan lehet megközelíteni szaküzletünken, balra a járdán, a Lido Fitness után lesz a mi épületünk.


Mennyi garancia van a termékekre?

Mivel nagyon sokféle márkánk, illetve termékünk van, így érdeklődj a vásárláskor a konkrét termékek garanciájáról. Nálunk minden vásárlás alkalmával vagy nyugtát, vagy számlát adunk, így a garanciális ügyintézés minden esetben zökkenőmentes.


Tényleg ki lehet próbálni a kinézett sporteszközöket?

Természetesen van lehetőség a hajóval egy próbakörre menni, azonban ehhez előre egyeztetés szükséges. A központi telefonszámunkon ezt megteheted: +36 70 330 8666